Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Monday, March 28, 2011

Igen og tilbage

Jeg er her endnu, selvom det er længe siden, jeg har skrevet på min blog. Jeg har haft vældig travlt med foredrag og med at skrive. På et tidspunkt blev det for travlt, og jeg var nødt til at aflyse et par foredrag. Det var jeg rigtig ked af, men nu er jeg på banen igen. Inden længe er forårets foredragssæson forbi. Så skal jeg hellige mig skrivningen og holde lang sommerferie.

Jeg bliver nogle gange spurgt, om det ikke er svært at skrive en ny bog, mens jeg taler om de gamle. Det er det ikke. Det er sværere at lade være med at skrive, det er vist et godt tegn.

2 comments:

Helle Jørler said...

Kære ALMJ Tak, tak, tak for den umådelige glæde og eftertænksomhed, du har skænket os læsere med Hildegard. Vh Helle Jørler, Christianshavns Biblioteks Læseklub

anne lise marstrand-jørgensen said...

Kære Helle Jørler. Mange tak for dine ord om Hildegard!
Mange venlige hilsner
Anne Lise